Facebook Pixel Code
x
Door verder te browsen op onze website, accepteert u het gebruik van cookies. We gebruiken cookies om onze website te verbeteren en u relevante advertenties te kunnen tonen. Lees voor meer informatie onze cookieverklaring en privacyverklaring.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt het kopen van tickets?
Tickets worden aangemaakt door een organisatie (van een evenement) en de verkoop daarvan verloopt via de beveiligde website van Tix4all. Afhankelijk van het aanbod kiest u een ticket soort en het aantal gewenste tickets. U ziet de prijs exclusief transactiekosten en vult daarna uw gegevens in. Na het invullen word u doorverwezen naar de kassa waar u kunt kiezen uit diverse betaalmogelijkheden zoals Ideal, creditcard etc. Na betaling ontvangt u een email met in de bijlage een PDF bestand. Dit zijn
uw tickets. Deze kunt u uitprinten of op uw mobiel aan de kassa van het evenement tonen.

Ik heb een verkeerd email adres gebruikt, kan ik mijn ticket(s) opnieuw krijgen?
Op uw bankafschrift staat een bestelnummer. Klik hier om nieuwe tickets te dowloaden.
LET OP! Als uw tickets naar een verkeerd email adres zijn verstuurd en iemand anders daar gebruik van maakt dan is dat uw eigen verantwoordelijkheid. Tickets kunnen maar 1 keer gescand worden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn tickets binnen heb?
Na betaling ontvangt u vrijwel direct uw tickets op het opgegeven e-mailadres.

Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn tickets. Als u na bestelling niks heeft ontvangen controleer eerst uw spambox/ongewenste mail. Mocht u daar niks vinden klik dan hier om nieuwe tickets te dowloaden. Mocht dit niet lukken neem dan contact op met Tix4all.

Handelen jullie in tickets?
Nee! Wij zijn een primaire ticketverkoper. Tix4all verkoopt uitsluitend tickets die zijn aangemaakt door een organisator.

Kan ik de tickets kopieren?
Tickets hebben allen een uniek code. Als de code is gescand komt de ticket te vervallen.

Mocht u nog steeds vragen hebben neem dan contact op met Tix4all.